NİSSAN OTOMOBİL ALMADAN ÖNCE OKUYUN

Çok kötü bir deneyim oldu bizim için.  Yaşadığım Nissan servis deneyimini objektif olarak aktarmaya çalışacağım.  En korktuğum şey insanlara haksızlık yapmak, adaletsiz davranmaktır.  O nedenle yaşadıklarımızı bir gün bekledikten sonra  herkese açık bu platformdan yazmayı uygun buldum.  Varsa haksız itham, suçlama cevap verilebilsin diye.
Samsun Nissan Asal bayiinden satın almış Nissan Juke otomobilin şoför kapısında misafirlikte bulunduğumuz İstanbul'daki sitenin açık otoparkında park halindeyken bisikletli bir çocuğun çarpması sonucu derin sayılabilecek yaklaşık 20 cm'yi bulan iki çizik olustu (Şükürler olsun ki çocuk yaralanmamış).  Doğal olarak yeni aracınızı yetkili servise götürsünüz. Araştırdık,  en yakın Eyupsultan'daki Nissan Mar servisinde karar kıldık. Bu arada aracın eşime ait olduğunu,  ona gözü gibi baktığını,  içinde sigaraya, yeme içmeye izin vermediğini, orijinal kokusu gitmesin diye her türlü önlemi aldığını paylaşmak isterim. Nissan int. uygulaması üzerinden randevu oluşturdum. 3 Temmuz 2023 Pazartesi günü sorunu tespit ederek aracı servis yetkilisi Gönül hanıma teslim ettim. Gözden kaçmasın diye kapı altındaki plastik bantın  yerinden kaydığını, düzeltilmesini özellikle hatırlattım. Gönül Hanım hafta sonu aracı teslim alabileceğimi söyledi.
7 Temmuz 2023 Cuma oldu. Ses çıkmayınca muhatabımız Gönül Hanımı aradım. Cumartesi yarım gün çalıştıklarını aracın yetişmeyeceğini, Pazartesiye kalabileceğini ve arayacağını söyledi. Pazartesi oldu. Gönül Hanım'dan yine ses çıkmayınca aradım. Aracın boyada aynalama işleminin tutmadığını öğleden sonra arayacağını söyledi. Bu kadar birbirini tutmayan gerekçeler, büyük gecikmeler bizde güvensizlik ve şüphe oluşturmaya başladı.  Eşimle birlikte servise gidip ne olduğunu yerinde görmek istedik.  Israrımız sonucu servis yetkilisi Ayşe Hanımın da katılımıyla yandaki aynı şirkete ait Opel binasının 4 katindaki atölyeye çıktık. Teknisyen ilgilendi. Kapı komple boyanmış, renk tutmamış. Ben bu rengin kod numarası yok mu diye sordum. Var ama aynı koda sahip cok sayıda renk tonu olduğunu bunu deneyimleyerek tutturamaya çalıştıklarını söyledi.  Anladım ki iş daha da uzayacak.  Kolaylıklar dinleyip ayrıldık.  Aradan iki gün daha geçti 12 Temmuz 2023 Çarsamba günü nasıl olduysa Gönül Hanım aradı aracın hazır olduğunu saat 15.00'de teslim alabileceğinizi söyledi.  Eşimle kalktık, gittik aracı almaya... Biraz daha bekledik. Araç hazır inceleyeyim dendi. İlk dikkatimi çeken araç yıkanmış süzülen kirli sular yüzeyde belirgin izler bırakmış.  Boyanan kapıya baktım tembih ettiğim halde plastik bantları kusur aynen duruyor.  Kapıyı açtım.  Açmaz olaydım.  Atölyenin bütün tozu, kiri koltuklarda döşemelerde... Aracına gözü gibi bakan eşimin duygularını anlatamam. Aracın koltukları oturulacak gibi değil. (Aracın bu durumuna ait elimde video kaydı mevcuttur. Nissan üst yetkilisinin istemesi halinde paylaşabilirim). Bayii yöneticisi ile derhal görüşmek istediğimi söyledim. Gönül Hanım durumu kurtarmak için aracı temizlemeye götürmek istedi. Engel oldum. Bayinin genç yöneticisi Ayşe Hanım geldi.  Bu baştan savmanın, bu özensizliğin, bu vurdumduymazlığın yönetimi altında nasıl yaşandığını sordum. Yoğunluktan falan bahsetti. Özür diledi.  Aracı alıp götürdüler. Yine üstünkörü bir temizlik... Tüm bunları yaşadıktan sonra zihninizde aracınıza bilinçli olarak zarar verilebileceği düşüncesi oluşuyor.  Bu düşüncemi ve güvensizliğimi yönetici Ayşe hanıma açıkça ifade edip aracımda yapılanları gözetlemesini istedim.
Velhasıl çok kötü bir deneyimdi. 60 yaşındayım.  Birçok araç değiştirdim. Çok sayıda servis deneyimim oldu. Yetkisiz bayilerde dahil en kötüsü Nissan Mar deneyimiydi.
Daha kötüsü de eşimin severek aldığı, uğruna ibizasını verip borca girdiği Nissan Juke artık gönülden bağlı olmadığı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Paris Hilton Çıplak

Hadise, “düm tek tek, destek yes, köstek no”

Yemekteyiz Yarışması